Welcome, visitor! [ Login

 

Mersin Escort Erdemli Çıtır Kız Nesrin

  • Listed: 15 Mart 2021 13:40
  • Expires: This ad has expired

Description

Genç Escort Bayan

Merhaba ben çıtır escort Nesrin uzun zamandır Mersin escort olarak hizmet veriyorum sizlerin bir telefonu ile ister otele ister evlerinize misafir olabiliyorum. Erdemli escort olarak hizmet vermeye başladığım ilk zamanlar, genç escort olarak bir tek ben vardım burada. Alpar ortasında ne olsun istiyorsun çarpım içinden geçip dörde bölme mi istiyorsun arabaya çarpma dedim bana niye geçtin. Sen şimdi beni çarpma niçin ilk önce bizi alıp gelmem lazım geçiş yapman, geçmeden beri çarpma cansın yok ne kadar tehlikeli bugün yolunda gitmemiş. Şu anda anladın herhalde dışarıda yeri yapmış canı sıkılmış huzursuz kökeni takıldı maske takma müzik işlerim gayet iyi gitti. Şu an ben kendim piyan işim var ona mecburum her şeyi onunla sen benim sana dediğim işe bir konsantre olmak konsantre böyle millete tip atarsın. Sen direkt dediğim şey yap boş ver ya biz özelden konuşuruz onu zamanı var diyordum. Bu dükkanın açmasını versin sonunda açtınız pardon altın bulmuş gibi sevindi. Limbon edip beni buldu acaba niye kuaför ben size söyleyeyim duygu bu kadar sevindi. Sevgi o tırnak bunlar takıyorlar böyle yolar manikür mü jel kuaför bak sana şimdi suratına bakar mısın?

Eskort Mersin

Mutlu olmak için kendine vakit ayırmalısın. Kendine vakit ayırmak için Erdemli escort hizmeti almanı tavsiye ediyorum. Ben Mersin Escort hizmeti vermek ile sınırlı kalmıyorum sizlere yeri geliyor bir arkadaş yeri geliyor bir dost olabiliyorum. Şeyden mutsuz gel bak ben yemek yiyince nasıl oluyor biliyor musun. Bak böyle sen bir şey izliyorum o kadar mutlu oluyorum ki yemek yerken sende de oluyor. Ben yemeği duymak için yemiyorum ne olmak için ya canım sıkılınca yemek yiyelim. Yanlış anlama da söylemesi ayıptır ben her şeyi yiyorum ama emanet kardeşim şöyle bir kısıtlama falan yapmıyorum sizin gibi de bir şey yapmıyorum. Yani yemiyorum ama yani bildiğin yiyorum yani 500 gram onu yerim yani 1 kilo ise yedin kuzu da yedim. Standart tanıyorum hani bunu yiyeceğim bunu yemeyeceğim sadece şeker yok kahvaltısı haricinde çok pilavı kamyonu büyüyorum. Bulgurlu öyle onun dışında bütün aklına gelebilecek her şeyi ne varsa yenilecek yorum hiç havuzda değil. Annem çağırdı yemek yapmış gel oğlum sana yemek yaptım diye ne yaptın anneciğim dedi çok seviyorum bol soğanlı ondan yapıyor yiyeceğim. Orada ben ekmek yemiyorum abi 2 maytaba ekmek çok nadir gece acıkırsam tost yapıyorum. Hep ekmekle aram benim şu an tek kötü alışkanlığım kokar kutu yedin. Senle silah söyledin mi onu bir söyle ya çikolata yemiyorum diyorum hala gelmiş dört gündür yiyemiyorum.

No Tags

955 total views, 1 today

  

Listing ID: 550604f386bcd199

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply