Welcome, visitor! [ Login

 

Mezitli Escort Alev

  • Listed: 17 Mayıs 2021 03:56
  • Expires: This ad has expired

Description

Grup Escort

Ya olsun biz erosuz değiliz ya benim mesela bak yeşil form var sınırsız atıyor bana böyle. Hediye atma diyorum ya ben 2 kala falan giremiyorum, zaten bilgisayarım kaldırmıyor onu başkasına attığım parolada hava atmak. Acayip olur ha karaca sizin o taraflarda mezarlar parayla mı bizim köyde bedava öldüğünü bakmıyorlar gözünü yeşil. Gömüyorlar abi bizde bir bizde beleş abi bayır dolu alıyorlar senden mezar parası oğlum adım attığın şey para. Büyükşehirde abi bu 50.000 100.000 dediğim mezarlar deniz Mersin Escort manzaralı mı abi boğazı görüyor mu abi para.  İllet mezar yok gibi şehirlerde iyi para yani atıyorum 10 yıl önce ailenden birisi öldü üstüne. Birisini göreceksin ona bile para alıyorlar ölünce, para veriyorsun çocuklar ilk kez Escort duyuyorum ya parayla saçmalık. Belediye başkanı dönerler ya parayla mı satılır 74 ekmek arası ben yırttım sürprizi bana mezardır alacak. Herhalde velet falan diyor çalışmıyorum hiçbir zaman da duyamaz kimse bunu benden ne yapacağım şimdi de takılıyor Mersin Escort.

Sınırsız Escort

Farkındayım şaka yapıyor ne kadar kirpi yemeği veriyorsun o fiyatı ne olacak yani ile bile konuştuk bu konuyu. Sordum ne kadar dedim bütçem uymuyor Mersin Escort dedim şimdi kanalı severe yani kusura bakma kimden alırım yani herkes elinden. Alsın 3 lira için değiştir çalışıyoruz sana gelelim ya, siz daha çok kazanıyorsunuz benim bildiğim bu ülkede işçiler. Daha çok para kazanır haksız mıyım ne yapıyorsunuz kırılır neden paramız yok benim param yok ne yapıyorsun boşadınız. Kartlara tazminat ediyorsunuz paralar kadına tazminat vermek Mersin Escort  ne demektir ya bırakırsın komşu yaparsın yine bakacak sana abi. Ölene kadar adaletsiz gittim çalış çalış ver düşünüyorum siz mi ters Escort düşüyoruz anlamadım lan bir bak lazım böyle gelecek. Beni yapacaksın uyudu verecek öyle olması lazım düşün yenge donu bakmış olan sonra çocuk yapmış pirinçli güzelliğini. Heba etmiş ondan sonra kim bilir kaç sene çekmiş, değil şey evliysen işte o sene daha sonra boşalırsan. Artık olacakmış bu nafaka olayları hiç çocuğuna veriyordu alp arayan geçimini nafakasını sağlayacak dedi yani Mersin Escort.

No Tags

438 total views, 1 today

  

Listing ID: 6886072110c08cc4

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply